5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
36
BLOG

Pan tu panie Kaczyński komisje powołuje!! A ja gorę!! ja gorę

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 0

"Podjąłem też decyzję o powołaniu komisji PiS ds. zbadania całej tej sprawy, zarówno tego ostatniego wydarzenia, jak i tych poprzednich - dodał polityk."


Nosz q...a mać. Aż komisję trzeba powołać?

Ile to razy słyszałem jakim to wielkim jest Jarosław Kaczyński.Jak to on rzucił całą Unię Europejską na kolana,jak to rządzi teraz tą Europą.Jak to sam  Putin boi się Kaczyńskiego i po nocach budzi się spocony bo śni mu się Kaczyński.

Ba,nawet Prezydent USA liczy się bardzo z jego zdaniem - podobno konsultował z Kaczyńskim atak na Syrię.

W/g ostatnich relacji prasowych i wystapień polityków PiS-u,to Kaczyński miał większą władzę na świecie niż Aleksander Wielki czy Hitler.

Teraz okazuje się że nic nie może zrobić w stosunku do 28-letniego technika farmacji -musi powołać komisję. KOMISJĘ!!!!

Mam nadzieję że na czele tej komisji stanie najlepszy z najlepszych -  Antoni Macierewicz.

Tyle razy porównywano Kaczyńskiego do Piłsudskiego.Na wyrost jednak.

Piłsudski miał prostą receptę na sprawy takich Misiewiczów:

"lać k...y i złodziei"

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka