5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
123
BLOG

Berczyński:Aby stracić twarz,najpierw trzeba ją mieć

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

"Jestem niezależyny finansowo,nie jestem członkiem PiS-u.W moim wieku człowiek juz zaczyna dbać  o to ,żeby móc bez wstydu patrzeć w lustro" - Berczyński na posiedzeniu Komisji Obrony 21.10.2016

 

http://www.dzienniklodzki.pl/aktualnosci/a/waclaw-berczynski-szef-podkomisji-smolenskiej-przewodniczacym-rady-nadzorczej-wzl-nr-1-w-lodzi,10789494/

 

Jedyne słowo jakie mi przychodzi na myśl to "szmaciarstwo".

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka