5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
130
BLOG

Sztuczna mgła jak angielski Himilsbacha

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

To odpowiedź na ostatni wysyp,bardziej obfity niż grzybów po deszczu,notek jednego z tutejszych blogerów.

Zacznę od Himilsbacha.
"Kiedyś więc chwalił się nawet, że rolę w filmie zaproponował mu sam Steven Spielberg. Pod jednym warunkiem: musiał nauczyć się angielskiego. – I co, uczysz się? – pytali znajomi. – Nie. Jeszcze nie. Spielberg się rozmyśli, a ja z tym angielskim zostanę jak ten ch* – odpowiadał Himilsbach."
* - cenzura moja [bo a nóż mnie zwiną ;) ]

Notki @AEROZOLINTI to wszelkiego rodzaju dywagacje jak,z czego,czym i ile Ruscy naprodukowali tej mgły.Na razie wychodzi im że "zakryli" cały obwód smoleński.Ale sprawy szybko postępują i obszar działań się poszerza.
Ale nie o to mi chodzi.
Przecież przy całym wysiłku Rosjan nad EWENTUALNYM!! takim rodzajem zamachu,przy całym misternie utkanym planie, wystarczyłaby odrobina,tak ODROBINA!!! rozsądku że strony:
a) pilotów
b) prezydenta Kaczyńskiego
c) brata jego
d) generała Błasika
....i po informacji z wieży:
- na Korsarzu mgła,widzialność 400,warunków do lądowania   n i e t

- zrobili to co nakazują przepisy - odeszli na zapasowe,to szlag by trafił i psa i budę i łańcuch. Czyli Ruskie zostałyby z tą mgłą jak Himilsbach z angielskim.
Ale niestety.Mieliśmy pilotów jakich mieliśmy,Prezydenta też mieliśmy,o jego bracie to już szkoda gadać,a Dowódca Sił Powietrznych to już w ogóle był nieświeży i całkiem do d....

W ten deseń,tylko krócej, zapytałem @AEROZOLINTI ,ale ....dlatego jest właśnie ta notka.
Moje pytanie,na prośbę niejakiego Paliwody-anglika,poszło w kosmos.
Dzięki dla w/w blogera że jeszcze nie ban.To można docenić.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka