5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
172
BLOG

Czy Lech Kaczyński ma/miał córkę

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 14

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,20840045,jaroslaw-kaczynski-cialo-mojego-brata-bedzie-ekshumowane-jako.html#MTstream

Od ponad 6 lat wszelkiego rodzaju decyzje,wszelkiego rodzaju dywagacje na temat ś.p. pary Prezydenckiej zawsze ogłasza Jarosław Kaczyński i tylko on.
Z tego co pamiętam,to państwo Maria i Lech Kaczyńscy mają córkę.
Jest osobą z wyższym wykształceniem,a więc zapewne inteligentną. Nie słyszałem i nigdzie nie czytałem informacji aby była osobą "niepełnosprawną",czy też ubezwłasnowolnioną.
W świetle więc prawa,ale nie tylko prawa,ale po prostu ta zwykła ludzka przyzwoitość,a przede wszystkim ta ludzka przyzwoitość,przyzwoitość oparta o nasz kotylicyzm,oparta o naszą tysiącletnią historię chrześcijańską, stanowi iż to właśnie córka ś.p. pary Prezydenckiej,ona i tylko ona,jako jedyne ich dziecko,powinna mieć najwięcej do powiedzenia odnośnie swoich rodziców.
Nie wiem jakie jest jej stanowisko.Być może jest zgodne z stanowiskiem J.Kaczyńskiego.
Ale dlaczego ja ciągle słyszę tylko jego?
Czyżby Lech był ciągle zakładnikiem starszego brata?
Brat,to tylko brat.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka