5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
115
BLOG

Kto Ty jesteś,Wolak mały,mały zawisły i podly

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 6

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/smierc-ojca-zbigniewa-ziobry-prokuratura-w-mieszkaniach-bieglych/q18y0q

 

"Gdy wieczorne zgasną zorze. Zanim głowę do snu złożę.

Modlitwę moją zanoszę. Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi.

Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosrajcie proszę.

Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawisły i podły. Jaki znak mój - krwawe gały.

Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego skurwysyna.

Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada.

Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara,

żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym,

i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa Polaka."

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka