5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
143
BLOG

Panie Prezydencie Duda:PROSZĘ MNIE UŁASKAWIĆ!!

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 8

Zwracam się z uprzejmą prosbą o ułaskawienie mnie w trybie pilnym.

Informuję równocześnie że nigdy nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem,nigdy też nie występowałem przed  jakimkolwiek Sądem jako oskarżony.

Ponieważ ostatnio zastosował Pan prawo łaski względem Mariusza Kamińskiego - podobno niewinnego jak sam Pan stwierdził - więc i ja chciałbym taki zaszczytny Papier z Kancelarii Prezydenta dostać.Obiecuję że oprawię go w ramki i powieszę na honorowym miejscu w salonie.

P.S. przypominają mi sie słowa Lecha Wałęsy na temat wyboru L.Kaczyńskeigo na Prezydenta.

Duda mówi że jest kontynuatorem L.K.

Rzeczywiście.

 

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka