5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
136
BLOG

Pani Agata Duda już nie stoi za Andrzejem.

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 5

A miało być tak pięknie:

„Wszyscy zastanawiają się, kto stoi za Andrzejem Dudą. Z całym szacunkiem Panie prezesie, ja się pana nie boje, jedno jest pewne: niezależnie od wyniku wyborów: za Andrzejem stoję ja i moja córka, nic tego nie zmieni” przemówienie pani Agaty Dudy przed drugą turą wyborów.

No niestety pani Prezydentowa. Szanowny małżonek dostał prikaz i jak zwykły lokaj musiał pognać o północy do swojego pana.
A Pani cóż pozostało? Radzę przeczekać,to tylko pięć lat i szanowny małżonek do Pani wróci.
Prezes go trochę zużyje,trochę wykorzysta...i zostawi jak zabawkę która się mu znudziła.
Tylko w czasie podróży samolotem niech Pani nie dopuszcza aby odbierał telefony od prezesa Kaczyńskiego.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,18915293,fakt-duda-i-kaczynski-przylapani-pod-oslona-nocy-odbyli.html?v=1&obxx=18915293&offset=19#opinions

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka