5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
117
BLOG

Słowo na niedzielę.Dobrze że Józef z Dzieciątkiem uciekał do Egiptu,a nie do Pol

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 7

U nas by usłyszał od pewnego szamana,że ma iść sobie gdzie indziej.Np.do Szwecji i tam żył w/g swoich praw.
My tu w Polsce nie chcemy takich co to  "narzucą swoją wrażliwość i swoje wymogi w przestrzeni publicznej w różnych dziedzinach życia i to w sposób agresywny i brutalny".
Nie chcemy aby nasze świątynie ku czci Światowida i Kupały zamieniano nam w toalety.
Nie chcemy aby naszym dziewczynkom zabraniano tradycyjnych strojów w czasie czczenia  nocy Kupały i aby nazywała się nocą świętojańską.

A może szkoda że nie uciekał do Polski?
Nie byłoby pijawki na jej ciele ssącej przez tysiąc lat? Nie byłoby Inkwizycji,stosów i Krzyżaków? No i plugawego Radyja....
Sie rozmarzyłem....

 

"Zabierz mnie do kościoła
Będę wielbił jak pies w świątyni twoich kłamstw
Wyznam ci moje grzechy, więc możesz naostrzyć swój nóż
Ofiaruj mi tą śmierć bez śmierci
Dobry Boże, pozwól, że oddam Ci moje życie."

 

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka