5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
138
BLOG

Słowo na niedzielę.Kościoła naszego powszechnego,kłamiącego i nienawidzącego.

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

 

"Zabierz mnie do kościoła
Będę wielbił jak pies w świątyni twoich kłamstw
Wyznam ci moje grzechy, więc możesz naostrzyć swój nóż
Ofiaruj mi tą śmierć bez śmierci
Dobry Boże, pozwól, że oddam Ci moje życie."

(tekst z hitu powyżej)

Coraz więcej dostrzegam w moim (jeszcze) kościele niegodziwości.Pycha,zadufanie w sobie,ślepa wiara w swoją nieomylność.
I kłamstwa,kłamstwa,kłamstwa...
Wylew  kłamstw zaczął się od tragedii smoleńskiej.Sugerowanie nieuczciwości zajmujących się wyjaśnianiem katastrofy,uczestnictwo w szopkach na trumnach,oskarżanie polityków jednej partii wręcz o zorganizowanie zamachu.Brakło tylko jednego ,tego co często słyszy od kapłanów nieszczęśliwy człowiek, gdy skarży się na swój los - Bóg tak chciał.Czyżby dla naszych kapłanów w dniu 10.04.10 r Bóg sobie zrobił dzień wolny?
Nienawiść.
Miałem już dwa takie przypadki wśród najbliższych mi osób.
Trzymając różaniec w garści,mocno go ściskając,na widok w TV polityków z PO,potrafili wygrażać drugą pięścią i krzyczeć- bandyci,złodzieje,mordercy,źli ludzie.Te osoby to wierni słuchacze Radia Maryja i codziennie odmawiający z tym radiem różaniec.Mnie to przeraziło.Czy już tak daleko odeszliśmy od nauk Jezusa? Czytając tutejszych blogerów i komentatorów wydaje mi się ze TAK.
To wierni słuchacze naszych kapłanów wyją na cmentarzach,chodzą na te cmentarze z "transparentami nienawiści" i to oni zakłócają nawet takie obrządki jak pogrzeb.
Niejaki Cyba,także jest "wychowankiem" Radia Maryja i to jako słuchacz Rydzyka zaczął pałać nienawiścią.Tylko u niego została skierowana w niewłaściwą stronę.
Czy ten Kościół da się jeszcze uratować? I CZY JESZCZE KTOŚ CHCE?

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka