5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
226
BLOG

Idę na referendum bo moja P(O)artia nie kradnie.

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 27

Interesuje mnie tylko punkt drugi - o finansowaniu partii z budżetu.Jestem absolutnie za tym aby partie nic nie dostawały na swoja działalność propagandową.

Bardzo wymowna jest argumentacja,za tym aby utrzymać dotacje,polityków PiS-u:

"Jeśli nie będzie dotacji to politycy będa przekupywani przez lobbystów i będa brać od nich łapówki"

Nawet Kaczyński w tym tonie się wypowiadał.To nic dziwnego że akurat Kaczyński i PiS tego się boją.Znają życie i znają swoje słabe charaktery.

Zresztą ja mając w swoich szeregach takich ludzi jak Bierecki,Hofmann,Lipiński,Kurski,Lichocka,Błaszczak,Brudziński,Pawłowicz,itd. ,także bym się obawiał.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka