5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
195
BLOG

25.05"Imperium nienawiści" v.2.0Beta

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 4

Od poniedziałku będzie już nowy Prezydent ,więc teraz będziemy jego rozliczać i patrzeć mu na ręce.Ponieważ przez całe lata miałem tutaj przykłady jak szkalować i wyzywać Prezydenta ,będę kontynuował wasze dzieło.Tak,tak- "Spisane są wasze czyny i rozmowy"
Jak to leciało? Komoruski ? Tak? Poprawcie jak się pomyliłem? No to teraz ja będę stosował łamańce,kalambury,przejęzyczenia itp.Co można zrobić z nazwiskiem Duda? Hm....,niech pomyślę? O ho!!! No ładnie mi wyszło.Prezydent Du....Kwiatek :)
Wprawdzie Duda trochę młody jest ale będę go pytał o związki z komuną.A może właśnie dlatego że młody?Dlaczego w jego otoczeniu tak dużo ludzi starego systemu,którzy tak wiernie służyli Jaruzelskiemu i Kiszczakowi?Dlaczego daje "fuchę" sędziemu stanu wojennego Wojciechowskiemu,dlaczego jego dobrym znajomym jest Kuźmiuk i jeszcze wielu,wielu innych.No nie zapominajmy o Prezesie,którego komuna"zapomniała" internować? A podobno wielkim opozycjonistą był.
No i sprawy afer .Afer w których rola Dudy jest bardzo niejasna.Będę pytał o analizy prawne zlecane przez Biereckiego.Będę pytał czy za to przepychanie Ustaw utrzymujące przywileje dla zarządu SKOKów ,on albo koledzy z partii osiagnęli korzyści materialne? Dlaczego te ustawy nie chroniły SKOKów i zwykłych ciułaczy,tylko broniły zarządu i pozwoliły im na zarabianie kokosów?

Oczywiście będę pytał o "przemysł ułaskawieniowy" .Dlaczego te papiery się straciły i dlaczego musiały zaginąć? Co takiego było w nich wstydliwego? A może kryminalnego?
Oczywiście,że względu na tutejszą "administrację" ,uczciwą i niezależną ;) ,będzie to trzeba robić w sposób inteligentny i zakamuflowany. Nie będę miał takiego komfortu i mógł pisać tak jak wy ,w prostacki sposób,mogliście - głupek ,zdrajca,pajac,morderca,złodziej itp. Ale mam nadzieję że dam rady i nie przegnę.A w razie czego to zawsze mogę przeprosić i udawać głupka ,tak jak ten co o "innych klatkach" pisał a o innych myślał.
sPiSane też są obietnice wyborcze A.Dudy - zobaczymy czy jest prawdomówny.
I jeszcze jedno.Pamiętam oczywiście jak opluwaliście i szkalowali dzieci i współmałżonków Prezydenta Komorowskiego czy Premiera Tuska.
Jedno wiec wam mogę obiecać.
Nie interesują mnie dzieci ani żony polityków i nie mam zamiaru o nich pisać.

Do poziomu szmaciarzy sal...sorki, internetowych się nie zniżę.
To od następnego poniedziałku zaczynamy :)
hej...

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka