5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
411
BLOG

Podsumowanie debat prezydenckich-nieobiektywne!!!

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Polityka Obserwuj notkę 22

Tak ,nieobiektywne.Nie będę z siebie głupka robił i pisał że nie mam sympatii politycznych,a następnie,tak jak 95% tutaj,chwalił A.Dudę i lżył obecnego Prezydenta.
Wczoraj wysłuchałem debaty Prezydenta w Polsat News,dziś debaty 10-ciu kandydatów(z odtworzenia).

1.Komorowski - wbrew temu co tutaj nienawistnicy piszą ,potrafi jednak mówić bez kartki i potrafi mówić długimi zdaniami.
Zresztą, przecież pracował jako nauczyciel kiedyś ,więc pewne przymioty musi mieć.Wiem,nieprzekonanych i tak nie przekonam,ale to moja ocena.
Co do meritum.Zręcznie unikał poważnych deklaracji ,nie chciał dać pola do "czepiania" się o szczegóły,szczególnie nie szafował"pieniędzmi" na obietnice(bez pokrycia).Czyli powiedzieć dużo i miło dla ucha,ale tak aby nic nie powiedzieć.To chyba dobra jest cecha polityka? Czy skuteczna? Zobaczymy.Parę razy nawet wdał się w "przegadywanie" z dziennikarzami i wcale nie wyszedł z tej "pyskówki" przegranym.To dobrze czy źle?
Jest jeszcze sprawa nieobecności na wspólnej debacie kandydatów.Dla jednych że strachu,dla innych z rozsądku.Gdyby debata z jego udziałem przebiegała z taką kulturą jak ta wczorajsza w TVP,to mógłby śmiało w niej wystapić.Jednak ja wątpię czy  byłoby tak miło gdyby Prezydent był na tej debacie.Mogę jednak się mylić.
2.Duda - Jest prawnikiem( z wykształcenia).Dlaczego więc nie mówi językiem prawnika,dlaczego nie szuka pola do przekonania wyborców forsując zmiany w niektórych ,ważnych ustawach?Kto zrobił mu taką krzywdę i każe mu mówić językiem fachowca od gospodarki? Przecież to od razu widać że nie ma o tym pojęcia.Albo że w ogóle nie potrafi liczyć.Przecież te wszystkie obietnice od razu nasuwają jedno pytanie - o kasę! Przecież takich pieniędzy to nawet Chiny nie mają.
Czy Duda jest Dudą? Czy może być Dudą? Bo ja,niestety,widzę i słyszę Prezesa.Prezesa który tupie nóżką i krzyczy (ciągle) że to jego(ciągle) piaskownica i musi być tak jak on chce(ciągle),bo jak nie to on się nie bawi(ciągle?).
Więc - Duda jest Dudą?
Duda jest Prezesem?
Duda jest budyniem z soczkiem malinowym?
P.S. Kazdy Prezydent będzie pisał nową Konstytucję? Kto mu to podsunął?Lenin wiecznie żywy.
3.Kukiz-no niestety.Wcale to jest nic nowego.Idzie w retorykę Leppera- dziękuję więc.Trochę chce też heppeningowego i luzackiego stylu.Ale w tym daleko mu do mistrza Majora Frydrycha.Inna sprawa,czy to jest styl Prezydenta?Czekam na jego partię teraz -krasnoludki i gamonie?
4.Korwin-ponieważ znam go(jako polityka)30 lat ,moje zdanie jest zawsze takie samo.Kawał(cenzura)kawał(cenzura)kawał(cenzura)i kawał(cenzura).Więc odpuszczę sobie ocenę na dziś.
5.Jarubas - Inwestycja na przyszłość.Nie mówi oklepanymi sloganami jak byli satelici PZPR,mówi językiem chłopskim.Tylko czy starzy wyjadacze pozwolą mu się przebić i coś zmienić,czy jednak wygra zasada(w PSL) koryto jest najważniejsze.
6.Ogórek -wojująca kobieta? Widziałem miłą,grzeczną kobietę, rozsądnie mówiącą jadnak przykłady(np.o tej jeździe na kolanach) bardzo mdłe.Nie widziałem wojującej kobiety.
7.Braun - OMG!!!! "Piotrze,schowaj miecz"
Grzegorzu,schowaj miecz.A najlepiej cały się schowaj ,bo resztka młodzieży odpłynie już z Kościoła.A może to by wyszło nam na dobre?
8.Kowalski - bijo,grabio,kradno,Prezydent kompromituje,silna Polska itd.itp. To już Kaczyński pier...li od 10-ciu lat... i wystarczy.Zresztą komuś kto jest miesiąc na S24 od takiej retoryki rzygać się chce.
9.Palikot-stary,dobry Palikot.Ten który 4 lata temu porwał tłumy i wydawało się że naruszy ten "klincz" między PO i PiS.No niestety,zaprzepaścił to jako lider Twojego Ruchu i to się już nie wróci.

P.S.Za dużo wycieczek do innych kandydatów.
10.Tanajno - nie jestem politykiem.No właśnie.Dosyć rozsądne wypowiedzi,bez demagogii,bez obietnic bez pokrycia.Tylko że jest nowym i takim wyważonym tonem nie porwie tłumów.Nie w tym kraju.
11.Wilk - prawnik,ekonomista.I to widać.Rozsądne propozycje,wszystko to w ramach istniejącego prawa i istniejących możliwości.Jesli zostanie w polityce to człowiek do zagospodarowania,może daleko zajść.Nie wierzę że zbuduje coś swojego.Chętnie bym go widział jako młode ,nowe pokolenie polityków Platformy Obywatelskiej.Bo do takich ludzi należy przyszłość i z ludźmi tego pokroju jest szansa że Polska pójdzie do przodu i pójdzie w dobrym kierunku.
P.S.trochę za dużu patosu-ojczyzna,ojczyzna,Polska,Polska.
---------
To moje podsumowanie.
To ja spojrzałem w zwierciadło.Pokazało bardzo wiele.To co było.To co jest.A nawet to,co wydarzyć się może.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka