5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse
1125
BLOG

OHYDNA nagonka czy BRUTALNA odpowiedź

5th horseman of the apocalypse 5th horseman of the apocalypse Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 62

Trafił mi się taki argument w jednej z dyskusji o Katastrofie Smoleńskiej.

Ale ja piszę o OHYDNEJ nagonce na Błasika i pilotów, ze byli niewyszkoleni i nie mieli uprawnień. Mieli i byli to piloci najwyższej klasy.

Nie podaję kto -nie wiem nawet czy ta osoba sobie tego życzy,ale taka jest obecnie narracja sporej większości tutejszych pytających/nie wiedzących co naprawdę się stało/wierzących w zamach(wybuchy).

1.O tym że piloci mieli nieaktualne papiery informowała już Prokuratura,a potwierdza to raport NIK ,więc zaklinanie rzeczywistości nic nie da.

2.Nie droga osobo,która piszesz o nagonce.Nie ma i nie było żadnej OHYDNEJ nagonki.Była tylko odpowiedź,BRUTALNA odpowiedź na brednie kłamstwa i pomówienia z waszej strony.Waszej ,czyli popierających wszystko co wymyślił ZP.
Raport Millera dosyć łagodnie potraktował pilotów,a gen.Błasika wręcz wybielił z jakiejkolwiek odpowiedzialności.Trochę mocniej potraktował generała raport MAK.
I wszystko już dawno by ucichło i nikt by sie nie czepiał pilotów ,czy też Błasika ,tylko że uaktywniły się zakłamane kanalie(by Kaczyński) i zwykli oszuści.
I ruszyła propaganda ZP - oczywiście przy współudziale tzw.niezależnych mediów.
To na "obradach" ZP formułowano zarzuty przeciwko Putinowi,Tuskowi,Komorowskiemu i jeszcze paru innym.Wszytkim tym zarzutom przytakiwała pani Błasik,a nawet sama oskarżała.Czy w takiej sytuacji nie mam prawa przypomnieć o roli gen.Błasika w czasie tego lotu? Również w oskarżycielskim tonie wypowiadała się p.Gosiewska.Czy nie mam prawa przypomnieć co o pilotach pisał Gosiewski? Tchórze,jakby kto nie pamiętał.Dlatego ich tak nazwał bo nie wykonali idiotycznego rozkazu Prezydenta.
To na obradach ZP ośmieszyli Polską Naukę nasi profesorowie.To na obradach ZP były zwykle oszustwa wykorzystane jako argumenty pomocne do najcięższych oskarżeń.Tych oszustw dokonano wobec ponad setki przedstawicieli naszych Parlamentów.Ci ludzie dalej nazywani są ekspertami,dalej zabierają głos w mediach i wypowiadaja się o katastrofie.Ja mam o tym łajdactwie nie mówić? Nie jestem takim tchórzem jak ta setka palramentarzystów.
To poseł Waszczykowski pytając:-jak Pana sumienie panie Arabski- ,zaprezentował całe swoje(wasze) prostactwo i zakłamanie.Dlaczego nigdy nie spytał się o sumienie J.Kaczyńskiego,Sasina,Bielana i jeszcze kilku swoich partyjnych kolegów którzy przygotowywali ten wiec wyborczy na grobach katyńskich?
Za tymi wszystkimi  łajdactwami a nawet oszustwami ZP ,szły manifestacje,pikiety itp. A na nich pisano kto zdrajca,kto morderca,kto zaprzaniec.A przeciez wy podobno tylko pytacie.Ale już wiecie kto jest,kto MUSI BYĆ zdrajcą,mordercą.Oczywiście za tym idzie cała maszyna propagandowa.Z mediów,z ambon(niestety),nawet z zagranicy.Wszystko to realizujące maksymę wygłoszoną przez J.Gebbelsa o kłamstwie powtórzonym tysiąc razy.Zresztą nawiazujac do III Rzeszy to mamy i publikacje w stylu Der Sturmera,czego przykładem okładka wsieci.

3.Nigdy nie potępiałem pilotów.Zrobili błedy,odpowiedzieli za nie "najwyższa ceną".I nie mam zamiaru mówić wiecej o nich,nie mam zamiaru ich rozliczać.Jeśli jednak ktoś będzie komuś innemu przypisywał największe winy,będzie mówił że to było morderstwo ,zdrada itp.,to zawsze będę przypominał co zapisały czarne skrzynki,co stwierdzili eksperci od badania katastrof lotniczych.

Chcecie więc rozmawiać o pilotach? Proszę bardzo.

ja-wasz armageddon "Choroba która was toczy jest nieuleczalna.Będziecie z tym cierpieć,będziecie zgrzytać zębami,będziecie nienawidzić aż po kres swoich dni,a nawet dopóki ten świat nie sczeźnie i nie przeminie. I wcale nie jest mi was żal. Już nie."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka